Sayfalar

15 Şubat 2012 Çarşamba

Atkılık

Herkesin pul koleksiyonu, bozuk para koleksiyonu olur benim atkı koleksiyonum var. Bayılırım atkılara, her mevsimlik çeşit çeşit, renk renk, boy boy atkılarım vardır her kıyafetime göre evden çıkarken yaz, kış, bahar, sonbahar demeden atkı takarım mutlaka. Tabiki onlarda tek başlarına olmuyorlar diye ayakkabı koleksiyonu, çanta koleksiyonu, takı koleksiyonu da yapmak mecburiyetinde kaldım, onlardan da başka bir zaman bahsederim artık.
Gelelim asıl konuya. Benim güzelim şallarımı bugüne kadar hep ya mantolukta üst üste yada dolapta askıya asıyordum ve istediğimi bulması zor oluyordu. Sonra internette bir fikir gördüm hemen uyguladım ve gerçekten çok hoş ve düzenli görünüyorlar. Yalnız ben daha uzun yaptım ve birkaç tane yatak odama birkaç tane de girişe yaptım. 
scarf holder14

Yapım için: aboxliving.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder