Sayfalar

10 Şubat 2012 Cuma

Ayakkabı yenileme





Küçüklüğümden beri nedense aldığım bir ayakkabı öbür seneyi göremiyor. Herzaman muhakkak başına bir iş gelir. Üstelik ben ne kadar dikkat edersem başına gelen iş o kadar büyük olur. Bu yüzden annem ile az kavga etmedik. 'Bir daha sana ayakkabı almayacağım sen bunu sırf para harcamak için yapıyorsun, kendin kazanmaya başlada görelim bakalım ayakkabılarını bu kadar çabuk eskitebiliyormusun!' derdi hep. Ama için rahat olsun annem kendim kazanıyorum ve ayakkabılarım hala o kadar çabuk eskiyor. Ama artık çaresini buldum. Çok basit bir şekilde yenilenebiliyormuş ayakkabılar, bende atmaya kıyamadıklarımı şimdi hemen elden geçirmeye gidiyorum.
yapımı için: www.makeit-loveit.com

kurtulamayan çizmeler için buraya bakın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder