Sayfalar

9 Şubat 2012 Perşembe

ilk 'acemi hobici'den özür diliyorum

Meğer benden evvelde bir acemi hobici varmış. Dedim ya ben sadece hobicilikte değil, blogculukda da acemiyim diye, bloguma adres verirken 'acemihobici.blogspot.com' adresini bir türlü kabul ettirememiştim ve sonunda biraz da sinirle 'hobilenmek istiyorum' dedim ve bir baktım olmuş. Sebibini anlayamamıştım, tabi bugün kendi bloguma bir bakayım nasıl görünüyormuş misafirlerimin gözünden diyerekten adresi acemihobici diye girene kadar. Birden şimşekler çaktı, dank diye vurdu salaklığımı yüzüme tabiki kabul etmemesinin sebebi bu adresin başkası tarafından kullanıyor olmasıydı. Bu vesileyle benden önceki acemi hobiciden özür dilemek istiyorum, fakat hazır girmişken biraz bakınıp çıkayım dedim ve karar verdim acemi sıfatı bana daha çok yakışıyor. Kendisinin yaptığı o kadar güzel şeyler varki, bunlar kesinlikle acemi diye geçiştirilemez.
İnanmazsanız kendiniz bakın :acemihobici.blogspot.com


2 yorum:

  1. Merhaba adaşım:) Öncelikle nezaketin için teşekkür ediyorum. Ben artık çok fazla ilgilenemiyorum blogumla ve arada tek tük şeyler yapsam da fotoğraflarını çekip yayınlayamıyorum...Ve hobi dünyasının bir "acemi hobiciye" her zaman ihtiyacı olacağından senin varlığın çok iyi oldu bence:) Ama seninle beni karıştıranlar olacaktır şimdiden hazır ol arkadaşım...Benim ismim 10marifetten gelir ve yaklaşık 5-6 senelik bir mazisi var:)Kısa adım da var hatta, "Acemi"... Yaptıklarımı beğenmene çok sevindim ancak adımı ilk koyduğumda yaptıklarımı görsen hiç de yadırgamazdın..Ben senin blogunu gezemedim henüz, izleyenler arasına girmek istedim ama izle butonu yok. Kendi izlediklerim arasına koyar ve arada girdikçe oradan takip ederim...Sana bol hobili günler diliyorum acemicim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim bana, benimde bir gün belki bu hobi dünyasında birşeyler başara bileceğime dair, bir ümit verdiniz. Bir de rica etsem ustam olaraktan şu izle butonunu nereden bulup koyacağımı da öğretseniz :).

      Sil