Sayfalar

14 Mart 2012 Çarşamba

çok tatlı mutfak yardımcıları

Açılmış paketler bayatlamasın veya içine birşeyler kaçmasın diye daha önce Derya Baykal'ın programında o zamanlar çok hoşuma giden bir fikir görmüştüm. Poşetlerin ucunu pet şişelerden kestiği ağız kısmına takıyor ve hem taze kalmasını sağlıyor, hem huni niyetine kullanıyordu. Bir heves kestim bütün petşişe ağızlarını, ama daha ayını doldurdurmadan vaz geçtim. Dolapta hiçte hoş durmuyorlar, ne kadar düzenli koysamda hep atılmış havası var. Yeni birşey buldum poşetler nasıl duracak bilmiyorum ama ağızlarını kapalı tutanlar çok cici duruyorlar bu kesin. Bakalım bunlar ne kadar dayanacak. Tabi bir de yeğenler faktörü var, eğer onların da hoşuna giderse oyuncak niyetine alıp kaçarlar.




Yapım için: bittersweetblog.wordpress.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder