Sayfalar

11 Mart 2012 Pazar

yapımı çok kolay lamba

Blogumu özlemişim, grip misafirliğe geldiğinden beri pek bilgisayar başına geçmedim. Geçtiğim de ise kısa kısa takip ettiğim blokların güncellemelerine bakıp geri kapattım. Ama sanki çok önemli bir iş yapıyormuşum da, ben blogum da birşeyler paylaşmazsam dünyanın dengesi bozulacakmış gibi sürekli bugün artık birşey yayınlamam lazım diye içim içimi yiyor. Gören de illa paylaşmak istediğim bir marifetim var sanacak. Ama karar verdim mendili elimden bıraktığım an ilk işim melsedi de gördüğüm mutfak organizeri yapacağım. Hazır ona başlamışken de yanına yeni bulduğum mutfak kartonlarından lamba yaparım aynı renkte. Oooh mutfağım ne güzel olacak. Bu arada ben bu instructables sitesinin müdavimi oldum.


The final product!

The final product!

The final product!

Yapım için: www.instructables.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder